Celstraf…


AMSTERDAM – Een basisschoollerares uit Roemenixc3xab was het ondeugende gedrag van haar leerlingen zo beu, dat ze aan een politieman vroeg of hij wilde dreigen met gevangenisstraf voor stoute kinderen.
Novum Nieuws

De school startte een onderzoek naar de docente, nadat een van de ouders een officiele klacht had ingediend.

"Ze nodigde een politieagent uit in de klas en dreigde dat kinderen een nachtje de cel in moesten als ze zich niet zouden gedragen. De kinderen zijn nu bang en willen niet meer naar school", zo laat een van de ouders weten.

De school zegt de zaak in onderzoek te hebben, maar wil er verder niets over kwijt.
Celstraf

4 gedachten over “Celstraf…

  1. christine pepsi

    Goeiemorgen WIlma
    woensdagavond heeft het hier wat gerommeld in de verte, we hebben wat regen gehad, maar nu is het weer droog. Deze morgen enkele druppels, maar ze geven wel heel veel neerslag uit. Wat erg dat je hooikoorts heeft Ik heb daar voorlopig geen last van, wel van kleine stofdeeltjes in de lucht. Dat voel ik als ik ’s morgens naar buiten ga, dan moet ik hoesten, en soms last van aardbeien te eten, vooral Belgische. Heel de natuur is bezoedeld, niet te verwonderen dat meer en meer mensen allergisch worden. Ben blij dat je weer hebt kunnen slapen, wat dat heeft een mensen nodig.
    Op de EHBO les was het herhaling, allemaal met acteurs die slachtoffer spelen. En dan is het aan ons om te kijken wat we moeten doen. Op het examen is het ook zo.
    Gisteren de hele dag moeten werken tot bijna 6 uur, en dat voel ik nu wel, gelukkig ben ik een dagje vrij, om wat uit te rusten
    ik wens je nog een heel fijne dag toe
    en God’s zegen
    groetjes

  2. fijnegozer

    Ik kwam die kop ergens tegen maar had het artikel nog niet gelezen. Leuk het hier nu tegen te komen. Tja, het mag misschien niet. Maar kinderen kunnen bij zo’n leerkracht natuurlijk wel het bloed onder de nagels vandaan halen. En we praten hier slechts over dreigen. Het heeft nooit daadwerkelijk plaats gevonden. Een stok achter de deur is nooit weg. Maar hou het wel binnen de perken. Zodra kids al bang zijn om naar school te gaan, doe je als leerkracht toch iets niet goed.

  3. mams<

    Tja Roemenie….ik ben er twee jaar geleden geweest met mijn man en dochter om hulp te verlenen aan o.a. straatkinderen. We zijn toen ook in het kindertehuis van onze ‘pleegdochter’ geweest. Het is een raar land hoor, corrupt en veel liefdeloosheid ten opzichte van de minderbedeelden. Mijn dochter komt er al 8 jaar een of meerdere keren per jaar en kan over dit soort dingen wel een boek schrijven!!
    Dit artikel verbaast me niks….
    Fijne dag Wilma en groetjes x Jose.

  4. wilma

    Hoi Jose, had idd van jou zeker wel een reactie verwacht! Jou dochter komt er nog regelmatig, dus weet er meer van dan wij…Kijk ik vind straffen oke…maar er zijn grenzen!

Geef een reactie

