Was zo gezellig!

Wat een heerlijke dag was het! Meppel is leuk, en het huisje van Hendrika is knus!
We hebben het heel erg gezellig gehad. De dag is omgevlogen….was eigenlijk veels te kort.
maar dat is meestal als je bij elkaar bent…We zijn nog even wezen winkelen…maar hebben de meeste tijd met praten doorgebracht…..
Vriendschap is belangrijk.
Was een heerlijke dag….Nu maar weer eens snel hierheen….

Dscn0900

Dscn0906Dscn0904De afbeelding xe2x80x9chttps://i2.wp.com/www.kipke.nl/Spreuken/stelling032.gifxe2x80x9d kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

11 gedachten over “Was zo gezellig!

  1. vlinder

    wat een leuke foto joh van jullie samen.enne..lijkt me inderdaad een hele lieve meid:)
    xc3xa9chte vrienden zijn inderdaad onbetaalbaar en moet je zuinig op zijn.
    fijn dat jullie het zo leuk hadden:)
    zonnige woensdag wens ik je toe met liefs van mij..

  2. Astrid

    En of vriendschap belangrijk is. Het weekend komt mijn beste dinnetje, “sussie”noemen we elkaar omdat we elkaar al 28 jaar kennen. Altijd als Thom een weekendje weg gaat komt sussie. Voor de gezeligheid maar ook om een beetje op mij te letten. Bovenal hebben we het altijd gezellig.
    We kunnen ook uren samen zitten lezen. We hoeven ook niet de hele tijd te kleppen, dus ook erg fijn.
    Kom maar lekker bij vandaag dat moet ik ook doen 😉

    Liefs As

  3. ida

    Wat een leuke foto’s ,ze lijkt me leuk wonen .Fijn dat jullie het zo goed hebben ,vriendschap is echt veel waard.
    Fijne dag wilma
    Lieve gr…id@

  4. Billy

    klinkt heerlijk, Wilma. Fijn dat jullie zo genoten hebben van elkaars gezelschap. Dat is onbetaalbaar!

    btw, die vloerbedekking lijkt enorm goed op die in onze woonkamer…

    Groetjes,

    Billy

  5. christine pepsi

    fijn dat je zo’n heerlijke dag gehad hebt
    Michael heeft zijn laatste week les, dan begint de blokperiode en dan de examens
    ik was vroeger thuis dan voorzien, maar vind het wat te warm om buiten te zitten
    dus nu wat loggen
    wens je een heerlijke dag toe
    groetjes

Geef een reactie

