Ark van Noach.

Vanmiddag zijn we naar Huizen geweest.
Daar ligt de  Ark van Noach…de nagebouwde….
Dit was echt een enorm leuk uitstapje!
Ik had al eerder hierover gehoord, en me voorgenomen om er naar toe te gaan.
Maar wist eigenlijk niet dat hij nu zo dichtbij lag.
Jasminke wist dit, en zo kwamen we vanmorgen op het idee op hier naar toe te gaan.
Was echt heel erg leuk om dit te zien! Wat moeten de mensen vroeger er een werk aan hebben gehad….
en dit was nog niet eens op volledige grootte nagebouwd!! Echt enorm mooi om te zien en van binnen ook!
Er stonden een aantal dieren in op de juiste grootte zodat je een beetje een idee kreeg, hoe enorm groot e.e.a geweest moest zijn. Verder vonden Eveline en Jasminke het een "hippe manier "van evangeliseren.
Dit hebben we dan ook in het gastenboek gezet.
Was een leuke,gezellige en leerzame middag.
Dscn0894_3
Dscn0887  Dscn0890

Dscn0886_2

Dscn0885_2Dscn0896

9 gedachten over “Ark van Noach.

  1. Peter de Mooij

    Leuk Wilma. Hij kwam hier ook voorbij varen een tijd geleden. Mooie plaatjes ook van jullie. Nog baardharen van noach gevonden?

  2. fijnegozer

    Ik heb die boot weleens op tv gezien. Nou en of dat vroeger hard werken was. Zelf ben ik weleens op de replica van de Batavia (bij Leliestad) geweest. Echt indrukwekkend. Dat schip is met dezelfde materialen en op dezelfde manier gebouwd als men dat in de Gouden Eeuw deed.

  3. Astrid

    Goedmorgen Wilma,

    Ik las dat je nadacht over een PGB. Ik neem aan voor het huishouden? Weet je zeker dat jullie gemeente ook werkt met PGB’s voor zorg in natura ( zo heet dat nou eenmaal )? Dat is weer per gemeente verschillend namelijk.
    Als je tips en advies nodig hebt weet je me te vinden,

    Liefs Astrid

  4. wilma

    @:Astrid: ja, ik zal het eens navragen, en alvast bedankt voor het aanbod! Als ik er niet uitkomt…kom ik graag voor advies bij je terug. Liefs:Wilma.

  5. Maurice

    Inderdaad een ‘hippe manier’ om te evangeliseren. Het lijkt me interessant om de ark eens te mogen zien. net als fg heb ik de replica van de batavia ook al eens gezien. ook zeer indrukwekkend.
    Gelukkig vandaag even eens geen zondag. Lekker veel zon hier, wel fris. Dus lekker wandelen!

    groetjes!
    Maurice

  6. vlinder

    hee..wat leuk! heb ik nooit geweten trouwens dus bedankt voor de tip!
    en wat een prachtige foto,s van o.a.jullie ook:)
    heerlijk genoten dus he?
    liefs van mij…

  7. wilma

    @ Vlinder: Hij ligt hier tijdelijk. ff googelen…en dan weet je hoelang en waar hij daarna naartoe vaart. echt een bezoekje waard. Liefs:Wilma.

Geef een reactie

