Weekend!!!

https://perikelen.files.wordpress.com/2008/04/bea15c7fe7.jpg


Wil iedereen een heerlijk weekend toewensen.
Het wordt (als alles goed is…) heerlijk weer.
Lekker veel naar buiten dus, heb plantjes gekocht…
Dus ga waarschijnlijk lekker in de tuin aan het werk.
Geniet allemaal van het prachtige voorjaarsweer.
Liefs

Wilma.

7 gedachten over “Weekend!!!

  1. christine pepsi

    goeieavond
    hoop dat het mooi weer wordt, maar hier voorspellen ze voor zaterdag regen.
    Maar morgen ga ik met die oudere vrouw op boodschap.
    Ik hoop dat het zondag leuk zal zijn, maar mijn pa drinkt de laatste tijd heel veel, en op een feest is hij altijd zat, en dan wordt het zagen, en zal hij sterven, of heeft hij kanker, en zo is het plezier rap voorbij
    ze gaan met de taxi, dus kan hij gerust veel drinken
    leuk is wat anders
    ik wens je een heel fijn weekend toe, en geniet van het mooie weer
    groetjes

  2. rietje

    hai wilma, ik wens je ’n heerlijk tuindagje toe……aan het weer zal het niet liggen, alhoewel het hier behoorlijk waait…..fijne zaterdag, liefs rietje

  3. my life

    Hey lieverd, ik hoop dat je al lekker in de tuin aan het wroeten bent. het zonnetje laat zich nog niet zien , maar de dag is nog lang en heeft nog vele kansen he. Hier gaat ie weer goed, heb lekker geslapen vannacht en dat heeft me wel goed egdaanb. ga zometeen even boodschappen doen en vanmiddag weer oefen en met zingen. Ik heb morgen een rustige dag en daar zal ikz eker van gaan genieten. Misschien wel lekker met een boek erbij. Maandag begint de drukte opnieuw dus wil ik het er morgen echt van nemen. Maar jij hele veel succes in de tuin en maak er wat moois van he…Hier worden de bomen ook al leker groen en lijkt al een stuk warmer. Liefs en knuf MY life

  4. Astrid

    Hier is alles al lekker aan het bloeien, zelfs de geraniuims die de hele winter boven hebben gestaan slaan weer aan en zitten in de pot. Heerlijk om naar te kijken…

    Liefs As

  5. Jacqueline

    Hoi Wilma,

    Lekker van genieten met het zonnetje.
    Ze geven het hele weekend goed weer aan heerlijk.
    Ik heb vandaag mijn pas binnen gehad en kan morgen de bus halen.
    En mag daar de hele dag een beetje mee rijden om te wennen.
    Maandag start mijn rit met Mike
    Groetjes en jullie ook een goed en fijn weekend

Geef een reactie

