Beredruk!

Goeiemorgen,
Vandaag ben ik beredruk…..
Om ongeveer 9u. moet ik weg weet ook niet precies hoe laat ik weer thuis ben…Afspraken…boodschappen enz…tussendoor nog de was wegwerken…Maar goed. Wat niet afkomt doe ik morgen wel. Wens jullie een hele fijne dag toe. Maak er wat moois van. Liefs: Wilma.
https://perikelen.files.wordpress.com/2008/04/9e1c79c9c6.gif

5 gedachten over “Beredruk!

  1. my life

    hoi livered, ja sioms kan het ineens druk zijn he. maar goed dat je het even aan geeft…weten we wat je aan het doen bent. haha. Ik heb vanmorgen knabbel zijn hokje gedaanen alles gezogen. vanmiddag snel even boodschappen egdaanen tegen half vier komt de dominee. heb hem niet afgebeld. Maar een nadeeel is dat iik hem niet ken en ik ben bang voor onbekende mannen door het verleden. Dus daarom verga ik van de zenuwen en ben nu lekker even alle logjes bij langs aan het gaan. dat geeft weer afleiding he. ik wens jou succes vandaag en strakls maar even lekker uitrusten van alles he. Liefs en knuf My life

  2. christine pepsi

    Dag Wilma

    Ik hoop dat je de dag goed bent doorgekomen, en ik heb hier ook van die drukke dagen
    de komende weken wordt het ook extra druk; EHBO les, iedere dinsdagavond, een huwelijk, een etentje, dokter controle, en noem maar op
    heel de kalender staat vol
    een heerlijke dag gehad in Brugge, en ga nu slapen
    sweet dreams
    groetjes

Geef een reactie

