https://perikelen.files.wordpress.com/2008/03/cd8cc6457f.jpg

6 gedachten over “de week schiet al op….

  1. Gertiena

    Nou we gaan wel een leuk weekend te gemoed. Morgen gaan we met ons 4en uit eten.
    En zaterdag gaan we nog naar Elly en Rickerd. Speciaal cadeautje voor Yildou haar verjaardag van mijn tante’s. Lief van ze.

  2. chavalbueno

    Nou fijn he, bijna weekend. Ik hoop dat het voor jou ook een KNOTSgek (lees; mooi) weekend wordt. En wind je niet teveel op he, ha ha. OT; Kom jij niet op de meeting? (of durf je niet?)

  3. christine pepsi

    dat zullen we zekers doen, genieten van iedere dag die de Heer ons geeft
    en we vieren de verjaardag van Shannen en mezelf, dus wordt het dubbel leuk
    en ik probeer naar God te luisteren, maar wat zijn we soms zo zwak
    nog een fijne dag

  4. Peter de Mooij

    Mag ik vragen hoe jij aan die foto van mij en Paula komt? Ik sta ook altijd zo met mijn knots op de schouder en leuk op haar…

Geef een reactie

