familie…..

Img_2021_1Img_2046Img_2048Img_2050Img_2064


Afgelopen Januari waren mijn broer en schoonzus 12,5 jaar getrouwd, en ter ere daarvan gaven ze een feestje… hier enkele foto’s daarvan, deze kreeg ik gisteren via de mail binnen! Kon het niet laten om ze even op mijn  log te plaatsen, vond ze erg leuk dus…….

8 gedachten over “familie…..

  1. christine pepsi

    Goeiemorgen
    Mag ik weten hoeveel kinderen je hebt?
    Ik heb er 3, 20,18 en 15
    had nog graag eentje gehad, maar kanker kwam ertussen en het was gedaan met kindjes te krijgen.
    Mijn ex man had beloofd dat we er eentje zouden adopteren, maar dat wou hij dan niet meer.
    Na mijn kanker, begon hij meer en meer te drinken, de drank was zijn leven geworden. En hij heeft voor de drank gekozen en niet voor zijn gezin, daardoor ben ik nu al drie jaar allxc3xa9xc3xa9n
    je kids moeten ver naar school zeg, kan het geloven dat ze nat zijn
    nog een fijne dag verder
    groetjes

Geef een reactie

