Oud & Nieuw

De afbeelding xe2x80x9chttps://i0.wp.com/clau.punt.nl/upload/img_tt-xmas-31.jpgxe2x80x9d kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

https://i2.wp.com/www.absolute1.net/babybarblue.gif

Bij deze wil ik iedereen vast een heel goed uiteinde toewensen.
Misschien dat ik nog wel wat gedichten op mijn log ga zetten, maar geen persoonlijke logs meer.
Daarvoor ben ik de aankomende dagen iets te druk. Het was een roerig jaar, er is veel gebeurd, veel leuke, lieve en spannende dingen, maar ook heel veel emotionele dingen. Voor het komende jaar wil ik iedereen vrede en alle goeds toewensen , maar bovenal de Vrede van God. Zonder Hem zijn we niets…

Vrede van God, de vrede van God,
de vrede van God zij met jou.
Vrede van Hem, vrede van God,
de vrede van God zij met jou.

In Jezus’ naam, in Jezus’ naam,
in Jezus’ naam geef ik jou:
vrede van Hem, vrede van God,
de vrede van God zij met jou.

Heilige Geest, de Heilige Geest,
de Heilige Geest zij met jou.
Vrede van Hem, vrede van God,
de vrede van God zij met jou 

Waterdrop

3 gedachten over “Oud & Nieuw

  1. margriet

    Ik wens jullie ook een hele fijne jaarwisseling, en zie je volgend jaar weer, wat klinkt dat ver weg, maar ik zie je heel snel weer. Liefs Margriet

Geef een reactie

