Buikgriep…

Eindelijk mijn bed uitgekropen…Na een slapeloze nacht! Heel de nacht heen en weer gerend naar de badkamer en weer terug naar mijn bedje…
Tjonge jonge arme ik…Gisteren was er nog geen vuiltje aan de lucht en hebben we heerlijk gegeten en een gezellige dag gehad. Maar vannacht begon het….buikkrampen….en een vreselijk gerommel.
De verdere details zal ik je maar besparen!!
Helaas kan ik nu niet doen wat ik zo heel erg graag wilde….EEN HEERLIJKE STRANDWANDELING GAAN MAKEN…..
Heb tot nu toe in mijn bed gelegen, zit nu aan een kopje thee met een beschuitje….dat is mijn tweede kerstdag. De kids zijn met elkaar een heerlijk stuk fietsen en gaan daarna een film kijken
Zal voor hen straks wel wat lekkers  maken..( ik hoef nog ff niks….)
fijne dag iedereen.

Ziekhaas_1

Omgeving_4

3 gedachten over “Buikgriep…

  1. hemelsblauwrustpunt

    Ach “buikgriep” is ook mijn favorite ziektetoestand niet. Maar een mens moet alles meegemaakt hebben voor hij/zij kan zeggen ik heb geleefd.Lekker uitzieken is het enige wat je dit moment kan doen he wilma… Beterschap en word snel weer de oud he!

Geef een reactie

