K's kraayenoord.

Gisteravond naar K’s geweest. Naar een kerst concert van hem dit keer. Het was een geweldige avond. De band zong  fantastische liedjes en er werd ook volop aandacht geschonken aan het brengen van het gesproken woord maar niet op een "traditionele manier" . Kortom we kunnen er weer even tegen……Jammer dat de kaarten voor Zwolle alllemaal uitverkocht zijn , want misschien was ik anders wel bezweken om daar ook nog een keertje heen te gaan…..Want ik ben er van overtuigd dat je juist dit concert een tweede keer zou moeten bijwonen om er ten volle van te kunnen genieten.!!!

DE volgende concerten reeks staat in het teken van LUCAS15 
De verloren zoon!
Het thema hiervan is: WELKOM THUIS. hieronder heb ik de link vermeld. ik zou zo zeggen ga eens op deze site kijken en probeer mensen te interesseren om naar xc3xa9xc3xa9n van deze concerten te gaan.
het is een stuk evangelisatie, waar je stil van word…..

http://www.lucas15.nl/
Kk01_4

5 gedachten over “K's kraayenoord.

  1. My life

    Hoi Wilma, fijn dat je een leuke avond hebt gehad zaterdag. Voolop genoten dus. ik wist niet eens dat hij hier in zwolle zou komen. Zeker iets gemist. Hoe gaat het verder met je? handje weer helemaal beter? Ik ben druk bezig voor donderdag en wist niet dat dara zoveel werk in zat. Mara goed, rustig gaan we verder en komen we vanzelf klaar he.Alles op z’n tijd. Moergen en woensdag nog therapie en die tijd daarna oliebollen maken, want dat kan bij mijn moeder thuis niet. Kemal komt me al heel erg vroeg ophalen is de planning dus we zien wel hoe het verder loopt. ik wens je een hele fijne dag en hou je haaks. Liefs MY life

  2. Gertiena

    Wij gaan vrijdagavond na de generale repetitie. Het is voor mij nog de vraag of ik mee kan. Het zal krap worden. De jeugd gaat hoe dan ook. Maar wij leiding moeten misschien nog veel dingen regelen voor de kerstdagen.

Geef een reactie

