Wonderen.

Je ziet geen mens meer lopen
over xe2x80x99t onstuimig meer.
Je hoort ook niet zacht roepen:
xe2x80x9dIk ben het hoor, de Heer!xe2x80x9d
Geen dode wordt meer levend,
geen water wordt meer wijn,
maar toch weet ik het zeker
dat er nog wondxe2x80x99ren zijn!

Probeer maar eens te zeggen:
xe2x80x9dGod, ziet U mij nog staan?
Kunt U de hemelsluizen
eens open laten gaan?xe2x80x9d
Je moet soms even wachten,
zoiets vraagt wel geduld,
maar toch weet ik het zeker
dat xe2x80x99t wonder zich vervult!

Ze zijn er nog, die wondxe2x80x99ren.
God reikt ze jou wel aan
en lijkt de sluis gesloten,
zij zal straks opengaan.
Al dragen jou geen meren,
wordt water echt geen wijn,
je ziet het grote wonder:
God zal er voor je zijn!

Frits Deubel: www.gedichtensite.com

Giris1

Een gedachte over “Wonderen.

  1. My life

    Hoi Wilma, ik hoop dat je nu zo lekker gaat genieten van het concert van Kees kraaienoord. hij kan goed zingen en heeft mooi muziek. Ik hoop dat jullie er volop van gaan genieten. Ik wens je voor morgen een gezegende zondag en hou je haaks. Liefs My life

Geef een reactie

