Ik geef je mijn Geest

Ik geef je Mijn vrede. Ik reik jou Mijn hand.
Ik geef je Mijn sterkte. Door Mij houd je stand.
Ik geef je genade, een teken van trouw.
Ik ben als een Vader. Ik ben er voor jou.

Ik geef je Mijn blijdschap. Ik geef je Mijn kracht.
Ik geef je Mijn uitzicht, het licht in de nacht.
Ik geef je Mijn warmte, een vuur in de kou.
Ik geef je Mijn liefde. Ik ben er voor jou.

Ik geef je Mijn toekomst. Ik geef je Mijn troost.
Want Ik zal beschermen wat zwak is en broos.
Ik geef je Mijn stilte die nimmer benauwt.
In Mij mag je rusten. Ik ben er voor jou.

Ik geef je Mijn vriendschap. Een arm om je heen.
Ik geef je Mijn Woord. Je bent nooit meer alleen.
Ik geef je Mijn leven, omdat Ik van je hou.
Ik geef je Mijn Geest, want Ik ben er voor jou.

Al je vragen en zorgen vinden rust in Mij.
Dus wees maar geborgen, Ik sta aan je zijxe2x80x99.
xe2x80x98k Heb alles gegeven , wat jij niet verdient.
Ik wil in jou leven, want Ik ben jouw Vriend.

Ronald Lammer

Dove

2 gedachten over “Ik geef je mijn Geest

  1. laila

    Hey Wilma,

    Hoe gaat het met je meid?Gaat het een beetje beter met je?Al wat opgeknapt?Wat een prachtig gedicht weer,om kippevel van te krijgen.

    Liefs laila

  2. Wilma

    @Laila: Het gaat gelukkig wat beter, de hoofdpijnn is onder controle, dankzij de Maxalt. Gelukkig maar, want ik ga donderdag naar een concert van mijn favourite gospelzanger!K’s Kraayenoord & band!
    Liefs: Wilma.

Plaats een reactie