Het is zover….

Het is zover!
De afgelopen maanden was ik steeds druk doende…met het op en af zetten van mijn brilletje…Ik wilde er gewoon niet aan geloven dat de jaren gingen tellen! Nee! Niet bij mij. Ik had gewoon een bril voor het autorijden en tv-kijken en verder ging het me allemaal nog prima af. Ik droeg mijn bril wel altijd maar dat was omdat ik hem anders gewoon steeds kwijt was :-)
Maar de hoofdpijn werd wat meer en ik kon soms toch e.e.a niet meer zo heel erg goed zien…of de letters warne gwwoon niet zo duidelijk….
Na lang dralen…en HEEL veel pijnstillers….dan toch maar eens een oogmeting laten doen.
SCHOKING!
Het is zover!
Ook ik moet er nu dan toch echt aan geloven. Een ingeslepen leesgedeelte in mijn bril…
Ik was er echt even stil van.
Maar heb dan maar wel meteen van de gelegendheid gebruik gemaakt om een nieuw montuur uit te zoeken.
Ze hadden nu toch verbouwingsopruiming ( Wat hou ik daar toch van he ;-) ) Dus nu hoor ik ook bij “de club”
het was even wennen….maar ja! Ik zie duidelijk veel beter :-)

9 gedachten over “Het is zover….

  1. ♥Inge♥

    Ach ja joh…als dit al jouw gebrek is van ouder worden? ;) Hihi…je ontkomt er dus ook niet aan! Nah, ik wacht nog even een paar jaar hoor….maar manlief heeft nu ook overal leesbrillen liggen, ben benieuwd hoelang het gaat duren eer hij een vaste bril krijgt! Dag hoor…succes met alles!

Geef een reactie

